Omluva

30.01.2014 15:00

Možná jste si všimli, že za poslední dva týdny se neobjevilo nic nového...jedním důvodem je, že jsem byla na horách, tím druhým, že jsem momentálně zcela zahrnutá fantazií a beru jako povinnost tvořit, dokud budou nápady. Prozatím se mi v hlavě a (zatím) na papíře rozvíjí nový dlouhodobý projekt s pracovním názvem Uvnitř mikrofonu. Možná poznáte, že se bude jednat o příběh ze světa reflektorů, hudby a všeho, co k to mu patří. Dostávám se tak do fáze, kdy budu potřebovat i rozsáhlé rešerše - tudíž bude práce ještě náročnější. Ale věřím, že se vám s něčím brzy pochlubím a budete si moct něco přečíst.

Jestli jste psavci nadšenci, možná víte, že tento pátek (tedy zítra! uff) je uzávěrka literární soutěže Vidoucí 2014. Dozvěděla jsem se o ní vlastně teprve v pondělí, ale rozhodla jsem se zůčastnit a již je hotová první verze horrorové povídky Tiché písky. Po soutěži ji zveřejním i zde, abyste si ji mohli přečíst.

Tak krásný a tvořivý víkend - a pokud jste školáci nebo studenti, hezké prázdniny a doufám, že vám vyšlo hezké vysvědčení ;)